Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Webáruházunk használata során gyakran felmerült kérdések gyűjteménye.

Nagyon gyakori hiba, hogy a cím megadásakor mellőzik a szóközöket az út, utca stb. megjelöléseket vagy mindent egybe írnak.
Hibás kitöltés: NagyImre.utca82, Nagy Imre 82, NagyImre 82 utca stb.
Helyes kitöltés: Nagy Imre utca 82.

A rendelést követően általában egy órán belül meg szokott érkezni a visszaigazolás, ha mégsem kapná meg 24 órán belül kérem jelezze ügyfélszolgálatunknak. Telefon: 70/634-9077 (kedd, szerda és péntek 10-17 óra között) vagy az info@kreativker.hu e-mail címen a rendelés szám és a rendelésben megadott e-mail cím megadásával.

Sikertelen küldés általában akkor fordul elő, ha valamely mezőt nem megfelelően töltötted ki vagy a hozzájáruló nyilatkozat elfogadását nem jelölted be. A rendszer minden esetben a sikertelenség okáról egy üzenetet jelentet meg a lap tetején, melyben tájékoztat, a hiba okáról.

Kiemelten figyeljünk az alábbi esetekre:
- Cégnév mező legyen üres, ha nem cégként vásárolsz,
-  A telefonszám helyes formátuma: +36706349077 a telefonszám nem tartalmazhat kötőjelét,   zárójelet,
- Ha a szállítási és számlázási cím ugyanaz, akkor „Szállítás másik címre?” kérdés elől vedd ki a jelölést.
- A számlázási és szállítási cím pontosan legyen megadva, kerülje az egybeírást és a rövidítéseket!
  Helytelen: Nagyimre 82., Nagy Imre 82., NagyImreut 82 stb. Nagy Imre u. 82.
  Helyes: Nagy Imre út 82. 
- A megrendelés elküldése előtt fogadd el (jelöld be) az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadását.
-  Nem érted el a minimális rendelési összeget ami 5 000 Ft.
Amennyiben továbbra sem tudod leadni a rendelést keresd fel ügyfélszolgálatunkat.
Telefon: 70/634-9077 (kedd, szerda és péntek 10-17 óra között) vagy az info@kreativker.hu e-mail címen.

Ez olyan esetben fordulhat elő, ha már volt olyan csomagod, mely vissza lett kézbesítve. Az Általános Szerződési Feltételek értelmében ha egy csomag visszakézbesítésre kerül, úgy a továbbiakban csak előre fizetéssel vásárolhatsz webáruázunkba.
Ha nem volt visszakézbesített csomagod és mégsem találod az utánvételi fizetési módok, kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +3670634-9077 számon vagy írj e-mailt az info@kreativker.hu címre.

Bizonyos termékeknél az alábbi formátumban láthatsz árat: 450 – 550 Ft. Ez azt jelenti, hogy az adott termékből több kiszerelés vagy méret van, így azoknak az ára is különböző ezt jelzi a -tól, -ig árkijelzés. A pontos ár megtekintéséhez a termék oldalon válaszd ki a kívánt kiszerelést vagy méretet, melynek következtében a rendszer feltünteti a kiválasztott paraméterű termék pontos árát.

A szállítási költségekről az alábbi oldalon tudsz tájékozódni: https://kreativker.hu/szallitas/

Sajnos arra nincs mód, hogy telefonon vagy e-mailben fogadjuk a rendelésed. Kérjük minden esetben használd a webáruházunk felületét.

A csomag átvétele utáni elállási jog esetén a kifizetett összeget a termékek hiánytalan és ép visszaérkezését követően térítjük vissza. Ha a csomag kiküldése előtt élsz az elállási jogoddal, úgy a jelzést követően 24 órán belül visszatérítjük a kifizetett összeget. Barion fizetésnél a visszatérítésről (visszaváltás) a Barion e-mailben fog értesíteni, hogy a visszatérítés megkezdődött, azonban ez pár munkanapot vesz igénybe. A visszatérítés (visszaváltás) a bankszámládon Barion általi utalásként lesz feltüntetve.

Személyes átvételre nincs lehetőség.

A szállítási határidő maximum 5 munkanap. Ettől hosszabb idő is felmerülhet ünnepek idején, de erről üzenetben értesítünk a webáruház oldalán. Ünnepek nélküli időszakban igyekszünk a legrövidebb idővel a csomagot feladni.

A kosárba tett termékeket egy hónapig őrizzük meg. E-mail cím megadása nélkül nem tudjuk garantálni az elhagyott kosár betöltését. Ezért javasolt az e-mail cím megadása. A kosárba mentett termékek nem kerülnek levételre a raktárból, így előfordulhat, hogy egy későbbi leadás esetén már bizonyos termékek nem lesznek elérhetőek. Ezért javasoljuk, hogy a kosár tartalmát mielőbb rendeld meg.